Pažljivo pročitaj:

Pravila i
žiriranje

Rok za prijavu je do 30.4.2025. godine

Radove mogu prijaviti agencije i kompanije, kao i kompanije koje su kampanje i projekte samostalno osmislile, razvile i implementirale.
Prijavljeni radovi moraju biti realizovani u Srbiji, a ciljna grupa kampanja i projekata moraju biti korisnici iz Srbije. Adaptacije stranih kampanja nisu dozvoljene, osim ako sadrže značajnu lokalnu nadogradnju.

Prijaviti se mogu radovi nastali od 1. januara 2024. do 15. februara 2025.
Prvi krug glasanja održava se na zatvorenoj platformi, kreiranoj isključivo za IAB MIXX Awards.
Uz svaki prijavljeni rad dostupni su naziv kampanje, prijavitelj, brend, video case, prijavni formular i kreativni semplovi.

Radovi se ocenjuju kroz četiri segmenta (1–10):

01

Strategija

02

Egzekucija i korišćenje medija

03

Kreativa

04

Rezultati

Konačna ocena je prosek svih segmenata.