Žiriranje
Prvi krug glasanja se organizuje putem zatvorene platforme, kreirane samo za potrebe IAB MIXX Awards.
Uz svaki rad, pored naziva kampanje/projekta, dostupne su i informacije o tome ko rad prijavljuje, na koji se brend rad odnosi, video case, formular prijave sa osnovnim informacijama i kreativni semplovi.
Za svaki rad postoje četiri segmenta za ocenjivanje, a ocene su od 1 do 10:
1. Strategija
2. Egzekucija i korišćenje medija
3. Kreativa
4. Rezultati
Ukupna ocena rada predstavlja aritmetičku sredinu ocena sva četiri segmenta.
Konačna ocena rada formira se na osnovu proseka svih ocena, s tim da se u računici jedna najviša i jedna najniža ocena eliminišu.
Organizator zadržava pravo da ne dodeli nagradu u kategoriji koja, po mišljenju žirija, ne ispunjava minimum kvaliteta prijavljenih radova.
Glasa se za sve kategorije, osim za Grand prix, koji će se izglasati neposredno pred samu dodelu.
Važna tema je i sukob interesa, obzirom da je žiri formiran sa ciljem da skupi vodeće ljude struke.
Članovi žirija neće ocenjivati sopstvene prijave, kao ni prijave u kojima su učestvovale kompanije u kojima su trenutno zaposleni ili u kojima su bili zaposleni u periodu od 01.01.2023 – 15.02.2024. Pored ovog definisanog ograničenja u vezi sukoba interesa, članovi žirija mogu i po ličnoj savesti samostalno odlučiti da li će učestvovati u ocenjivanju određene prijave ili ne.