Prijava za IAB MIXX Awards

 
 
 

Izaberite vašu cenu prijave.

Navedene cene predstavljaju bruto iznose i računaće se po srednjem kursu NBS na dan obračuna.

Ukoliko se jedan rad prijavljuje u više kategorija, za drugu i svaku narednu prijavu se obračunava popust od 30% od cene prve prijave.

U slučaju da prijavljujete dva ili više različitih radova obezbedili smo količinski popust u iznosu od 20%.

Uz svaki prijavljeni rad dobija se jedna besplatna kotizacija za ceremoniju dodele nagrada.

Naziv rada koji se prijavljuje

Kompanija koja prijavljuje rad

Brend / Oglašivač

Period trajanja kampanje ili projekta

Saradnici na projektu

Primarni kontakt

Podaci osobe koju možemo kontaktirati ukoliko imamo bilo kakvih nejasnoća oko vaše prijave.

Sekundarni kontakt

Podaci osobe koju možemo kontaktirati ukoliko imamo iz bilo kojih razloga ne možemo doći do primarnog kontakta.

Kategorije

Izaberite kategorije. Jedan isti rad možete prijaviti u više različitih kategorija. Ukoliko se jedan rad prijavljuje u više različitih kategorija, za drugu i svaku narednu prijavu se obračunava 25% popusta od cene prve prijave. Ukoliko jedan isti rad prijavljujete u više različitih kategorija, a želite da ga u zavisnosti od kategorija za koju se prijavljujete, predstavite na više različitih načina (kroz drugačiji tekstualni opis i / ili video case), molimo vas da za drugi i svaki naredni put iznova prođete proces prijave rada. I u tom slučaju će se obračunati navedeni popust.

















Uzorci kreative

Putem eksternih linkova dostavite maksimalno 3 uzorka kreative koji trebaju jasno da prikažu prijavljeni rad i interaktivno iskustvo sa korisničke strane. Linkovi ne smeju imati bilo kakva ograničenja i moraju biti dostupni do datuma svečane ceremonije dodele nagrada.

Video case

Uploadujte vaš video case na YouTube ili Vimeo, te ovde okačite link do finalnog videa. Trajanje videa mora biti do 3 minuta, a link dostupan do datuma svečane ceremonije dodele nagrada.

Strategija 25% ukupne ocene

U ovom delu navesti šta je bio strateški poslovni ili marketinški izazov koji je ostvaren uz pomoć projekta ili kampanje koja se prijavljuje. (Npr. poboljšati percepciju brenda, aktivirati korisnike na jedinstven način, povećati udeo na tržištu, kreirati svest o brendu, ostvariti povećanje prodaje itd.)

Ideja i egzekucija 25% ukupne ocene

Predstaviti glavnu ideju, kao i plan da se ispune ciljevi kampanje ili projekta. Navesti ključne insights-e koji su vas naveli na to da će upravo takva egzekucija dovesti to ispunjenja predviđenih ciljeva. (Npr. šta je služilo kao inspiracija za kampanju ili projekat, koji toolovi, taktike i platforme su korišćeni kako bi se početna vizija sprovela u delo, zbog čega je vaš projekat ili kampanja posebna itd.

Rezultati 25% ukupne ocene

Predstavite ostvarene rezultate i opišite na koji način ste utvrdili i evaluirali parametre uspeha u realizaciji ciljeva vaše kampanje ili projekta. (Npr. koje metrike pokazuju uspeh kampanje ili projekta, da li ste ispunili očekivanja klijenta, koji efekte je kampanja ili projekat ostvarila na poslovanje, šta je to što je pored klikova, lajkova i share-ova uticalo na uspeh kampanje ili projekta, itd.

Napomena:

Preostalih 25% ukupne ocene se odnosi na k​reativu,​ za koju se prilikom prijave rada dostavljaju uzorci kroz navođenje eksternih linkova.

Sve ste popunili?
Prijavi se.